Maddening Euphoria
Maddening Euphoria is een unieke, uitdagende arcadegame met een willekeurig gegenereerd leveldesign. Jij speelt als Mason en Millicent Zane. Ontwijk afgronden, dodelijke stekels en dik slijm. Blijf op voldoende afstand van de muur om een korte, kleurrijke snelheidsboost te krijgen.