Baan je een weg door drie unieke werelden, versla elke fase en vernietig de bazen! Met een originele elektronische soundtrack, meerdere speelmodes, fases, schepen en wapens. Lost Wing is een perfecte uitdaging voor de meest veeleisende spelers.