Lil' Guardsman
In dit deductie-avontuur speel je als Lil - een onwaarschijnlijke 12-jarige held - die zijn vaders dienst overneemt bij het wachthuis, en je krijgt de taak te beslissen over het lot van meer dan 100 unieke personages.