Knights of Pen & Paper 2 Deluxiest Edition
Bereid je voor op een wereld van ridders, klassen en popreferenties in het vervolg op het succesvolle en bekroonde Knights of Pen & Paper! Knights of Pen & Paper 2 is een turn-based pixel-art-avontuur in retrostijl vol gevaar, intriges, dood en levensreddende worpen!
Stel je groep samen en bestuur je groep rollenspelers door het avontuur, geleid door de Game Master. Al het plezier van traditionele rollenspellen, maar zonder dobbelstenen die van tafel vallen!
Stel je eigen groep samen (nu ook met Dwarfs of Elves!), kies missies, ga gevechten aan, verken kerkers, maak krachtige voorwerpen en klaag hardop bij de Game Master.