Jujubos is een puzzelspel waarbij je verschillende hulpmiddelen moet gebruiken om een pad tot het einde te bouwen en alle Jujubo's te redden.
Help deze lieve wezens om uit verschillende biomen en klimaten te ontsnappen en naar huis terug te keren. Maar pas op. De middelen zijn beperkt, dus wees slim en plan voor elke situatie de perfecte ontsnapping.