Immortal Redneck
Immortal Redneck is een FPS met roguelite elementen, die zich afspeelt in Egypte. De game combineert first-person-shooteractie met roguelite technieken. Krankzinnige gameplay, snelle besturing en een arcadestijl gaan gepaard met willekeurig gegenereerde kerkers, een complete skill tree, permadeath en negen klassen met verschillende eigenschappen.
De game gaat over een redneck-toerist die na een ongeluk gemummificeerd wakker wordt in het oude Egypte. Waarom is hij hier? Hoe heeft hij het ongeluk overleefd? En waarom is hij gemummificeerd?
Het antwoord ligt in de drie met gevaar gevulde piramides van Giza. Deze worden bewaakt door een leger van monsters en grote eindbazen. Het moge duidelijk zijn dat je die piramides in moet, alle vijanden moet verslaan en uitvinden wat er aan de hand is!