Gravity Rider Zero
In Gravity Rider Zero klim je over obstakels en ontdek je beproevingen die je in elk level moet overwinnen. Reusachtige hellingen, lasers, spikes of de goede oude zwaartekracht zullen je in de weg proberen te zitten.
Verzamel tientallen unieke raceauto's met futuristische ontwerpen. Speel nieuwe voertuigen vrij door taken uit te voeren, uitdagingen te overwinnen of records te verbreken: er is altijd een nieuwe beloning om naar uit te kijken! Van proeffietsen tot ATV's, motoren uit de Tweede Wereldoorlog tot ruimteraketten, ze zitten er allemaal in. Je kunt ook je voertuigcollectie aanpassen. Geef je motor een nieuwe verfbeurt of upgrade je kart met een neonlichtspoor - upgrade je stijl!
De bedieningselementen in Gravity Rider Zero zijn eenvoudig en nauwkeurig. Versnel en kantel je voertuig op de juiste plaatsen om sneller over obstakels heen te komen. Rem op tijd om vallen te vermijden. Kantel altijd na een sprong om de grond eerder aan te raken en meer grip te krijgen. Rem voor een sprong om je tijd in de lucht te minimaliseren, probeer het opnieuw. Of concentreer je gewoon op het passeren van obstakels, crash niet en speel het level uit.