Food Truck Tycoon - Asian Cuisine
Tijd om de Aziatische keuken te ontdekken en de beste gourmet chef-kok te worden in je splinternieuwe foodtruck!
Neem bestellingen op, maak heerlijke maaltijden en bedien snel de horden hongerige klanten aan je kassa!