Flower Shop: Summer In Fairbrook
Steve, een student die het moeilijk heeft op de universiteit, wordt door zijn vader naar de boerderij van zijn oom gestuurd, zodat hij een zomer lang kan leren wat verantwoordelijkheid is.
Speel Steve terwijl hij de zomer in Fairbook doorbrengt waar hij werkt op de boerderij, nieuwe vrienden maakt en oude relaties onderhoudt. Je kunt je eigen producten verbouwen en oogsten, tijd doorbrengen met meisjes uit de buurt en je activiteiten voor de aankomende week plannen.
De game bevat negen verschillende eindes die veranderen op basis van je beslissingen in het spel. Wordt Steve een goede, verantwoordelijke boer, vindt hij liefde, of beide?