Je held is sterk, viert zijn overwinning en leefde nog lang en gelukkig. Einde...
In deze turn-based strategiegame begin je aan het eind van het verhaal en moet je terug in de tijd gaan om een oorlog te voorkomen. En natuurlijk gooit dat de hele gameplay-ervaring op z'n kop!