Drawn to Life: Two Realms
De eigenzinnige Raposa en je getekende held keren terug in Drawn to Life: Two Realms, de volgende aflevering van de geliefde franchise! Je neemt weer de rol van de Schepper op je, ontsluit de mysterieuze verbinding tussen de twee werelden en schep een Held om ze allebei te redden!