Donut County
Donut County is een verhalende puzzelgame waarin je speelt als een steeds groter wordend gat in de grond. Ontmoet schattige personages, steel hun troep en gooi ze in een gat.
Wasberen hebben Donut County overgenomen met op afstand bedienbare afvalgaten. Je speelt als BK, een wasbeer die zijn vrienden en hun huizen opslokt om idiote prijzen te verdienen.
Wanneer BK in een van zijn eigen gaten valt, wordt hij geconfronteerd met zijn beste vriend Mira en de inwoners van Donut County, die allemaal 999 voet onder de grond vastzitten... en ze eisen uitleg!
Donut County is gemaakt door Ben Esposito, de ontwerper van What Remains of Edith Finch en The Unfinished Swan. Het is het resultaat van zes jaar solo-ontwikkeling, tientallen donuts (voor onderzoek) en een noodlottige ontmoeting met een wasbeer.