Detective Driver: Miami Files
Begin je avontuur op Vice Island vandaag! Leer de details van een snode plot en gebruik je rijvaardigheid om te voorkomen dat het uit de hand loopt! Je wordt een detective, ingehuurd om een ​​misdaad te onderzoeken die uitgebreider wordt met elk nieuw detail dat je leert.
Om de criminelen te stoppen moet je jezelf bewijzen als een meester-chauffeur in verschillende auto's. Je rijdt klassieke sportwagens, SUV's en sleept enorme boten in je 4x4-vrachtwagens... maar dat is niet alles! Wanneer de tijd daar is, moet je overstappen op het besturen van speedboten, jetski's en enorme jachten, met een ander uniek besturingsschema.
Beheers alle voertuigen en je zult je missie met de hoogste onderscheidingen kunnen voltooien. De veiligheid van Vice Island hangt ervan af, detective!