Cyber Citizen Shockman 2: A New Menace werd voor het eerst uitgebracht in 1992 en je kunt deze nostalgische actiegame nu herbeleven op consoles.
Ga samen met helden Arnold en Sonya op reis om de wereld te beschermen tegen een invasie van buitenaardse wezens. Spring, vlieg en beuk door levels vol buitenaardse robots, versla epische eindbazen en red je bondgenoten uit de klauwen van het kwaad.