Eeuwenoude verhalen komen tot leven in het onvergetelijke avontuur van Alesta, een tovenares die moedig haar weg door de wereld van de doden vindt.
Ga met Alesta op een heldhaftige missie door sombere moerassen, bijzondere dorpjes en diepe bossen, en vecht je een weg langs gevaarlijke mythische beesten.
De wereld is gevuld met personages en jij hebt hun lot in handen. De vele extra missies bepalen hoe dit avontuur eindigt!