Speel het officiële videospel van CATAN! Verwerf grondstoffen, beheers nieuwe strategieën en bouw je nederzettingen op een bord dat tot leven komt. Daag je familie en vrienden uit in je huiskamer, onderweg of speel tegen slimme en dynamische AI om de winnende Cataniër te worden en gebruik je vaardigheden vervolgens online met volledige cross-play compatibiliteit!
Je kunt nu met maximaal 4 mensen lokaal spelen! Maak met je smartphone verbinding met het spel om je kaarten te bekijken zonder dat je vrienden zien wat je in je hand hebt.
Neem het in intense multiplayer games op tegen andere Cataniërs van over de hele wereld met online cross-play, thuis of onderweg! Neem het op tegen de dynamische AI in singleplayer, waarbij alle personages hun eigen doelen een unieke speelstijl hebben die je moet ontdekken. Verbeter je vaardigheden en voltooi verschillende uitdagingen gedurende de seizoenen om fantastische beloningen in het spel vrij te spelen.
Speel tegen je familie en vrienden op 5 eerdere bordindelingen van CATAN-kampioenschappen die we in de wereld-, Europese en Amerikaanse competities van voorgaande jaren hebben gezien.