Brunswick Pro Billiards
Brunswick Pro Billiards is de meest realistische en spannende biljartgame voor elk platform. Dit is een officieel door Brunswick gelicentieerd product met echte pooltafels, poolkeus en biljartballensets. Speel tegen vrienden of andere spelers online om Brunswick Bucks! Investeer die winst in betere uitrusting en tafels. Je kunt ook je technieken perfectioneren tegen AI-tegenstanders, lokale multiplayer-partijen spelen tegen vrienden en uitdagingen voor één speler aangaan in allerlei verschillende speltypen.