Atelier Firis: The Alchemist and the Mysterious Journey DX
De Mysterious-serie combineert hartverwarmende, alledaagse elementen met buitengewone ervaringen in een wereld vol wonderen.
Samen met Sophie en Plachta, de twee alchemisten die ze toevallig ontmoet, reist Firis naar de buitenwereld en leert ze alchemie van Sophie. Om het officiële certificatie-examen in een jaar te halen, moet ze haar alchemistische vaardigheden oefenen, taken voltooien en zoeken naar ‘licensed alchemists’ in de steden en dorpen om aanbevelingsbrieven te krijgen.
Firis heeft een bescheiden droom om vrij te kunnen reizen in de buitenwereld. Nadat ze kennismaakt met alchemie en voor het eerst het dorp verlaat, begint ze aan een magische reis zonder grenzen.