Deze zomer zal de manier waarop je je klok gebruikt voor altijd veranderen. Zeg hallo tegen Yusei en Kinneko! Geniet samen van de dag en kijk wat de meiden aan het doen zijn terwijl de tijd verstrijkt.
Een eenvoudig, fail-proof ontwerp met een uniek uitgangspunt is het ultieme recept voor een geweldige Clock.