ANIMALITY is een op vaardigheden gebaseerd dierenspel. Het doel van het spel is om draken en demonen te ontwijken terwijl je edelstenen en tokens probeert te pakken. Ofwel single-player of met je vriend in een lokale multiplayer co-op, en gebruik deze edelstenen om negen fantastische pixel art dieren te verzamelen!