A Tale for Anna
Dit kleurrijke sprookje A Tale for Anna neemt je mee naar een betoverende, mysterieuze wereld vol puzzels, magische wezens en geheimen. Betreed een koninkrijk van magie en verwondering terwijl je het verhaal leert van de jonge Anna - de laatst overgebleven tovenares in het koninkrijk.
Op een dag ontdekt Anna (die is opgevoed door een pratende kat genaamd Staart) dat ze magische gaven heeft. Deze gaven trekken echter ook de aandacht van de boze koningin, die Anna bespioneert via een magische spiegel. De koningin heeft een slecht plan om Anna's magie te stelen en een tijdperk van duisternis in te luiden. Ze heeft de eerste stap al gezet door haar dienaren te sturen om Staart te ontvoeren!
Verken betoverende werelden met Anna, speel lastige minigames en verzamel voorwerpen om je te helpen op je reizen. Onderweg kom je meer te weten over Anna's grootste geheim: waar ze vandaan komt.