99Moves is een retro-arcadegame waarin je moet overleven met slechts 99 bewegingen.
Alles leek verloren, omdat je energie opraakte. Het leek erop dat de zwaartekracht zijn lot al had verzegeld. Plotseling betrad V-99 een gebied genaamd Shaders, waar hij energie vandaan kon halen. Er was weer een sprankje hoop voor hem! Het was echter niet allemaal rozengeur en maneschijn, want je hebt slechts 99 energie-impulsen om je door Shaders te bewegen.