3in1 Spelcollectie: Backgammon + Schijven + Molenspel
Backgammon, dammen en molen behoren tot de oudste strategische spellen ter wereld en worden over de hele wereld gespeeld. Ze vereisen concentratie, strategisch denken en een beetje geluk met de dobbelstenen. Liefdevol ontworpen spelborden en de mogelijkheid om de regels aan te passen aan je eigen gewoontes zorgen voor plezier en afwisseling.
De populaire bordspelklassiekers voor twee spelers zijn ideaal voor grijze regenachtige dagen, gezellige spelletjesavonden of gewoon als tijdverdrijf. Als je geen spelpartner hebt, kun je uitdagende spellen spelen tegen kunstmatige intelligentie. Een vermakelijke verzameling spellen voor alle leeftijden!