One Piece Gigant Battle
Probeer je staande te houden in furieuze anime-gevechten met One Piece Gigant Battle voor de Nintendo DS!
One Piece Giant Battle is gebaseerd op de gelijknamige, in Japan zeer populaire reeks manga en tekenfilms over de maffe vechtersbaas Monkey D. Luffy en zijn zootje ongeregeld: de Straw Hat Pirates. Het spel plaatst spectaculaire 2D-gevechten in de palm van je hand.
Vertrek met Monkey en andere kleurrijke personages naar Last Resort om deel te nemen aan The Pirate Grand Prix – een gigantisch toernooi dat wordt gehouden om te bepalen wie de ultieme vechter is, en waar dus de stijlvolste vechters uit de One Piece-wereld op afkomen. Je kunt kiezen uit 20 speelbare personages en ondersteunende figuren, waaronder vele favorieten van de fans, allemaal ontsproten aan het brein achter de serie Eiichirō Oda. De humor en buitensporige actie van het One Piece-universum zijn alom aanwezig.
Iedereen kan meteen deelnemen aan de gevechten, dankzij de eenvoudige besturing die traditionele knoppencommando's mengt met touchscreenfuncties. Gebruik voorwerpen, speciale aanvallen en tegenaanvallen met het hoofdpersonage en de ondersteunende personages die je hebt uitgekozen. Door in de Pirate Grand Prix te vorderen verdien je ervaringspunten die je aan je hoofdpersonage kunt toewijzen om hem of haar weer een stukje sterker te maken voor de volgende ronde. Door gevechten te winnen verdien je geld wat je in het spel kunt gebruiken om krachtiger aanvallen te kopen.
Er valt van alles te beleven in One Piece Giant Battle en natuurlijk kun je het spel ook delen met andere spelers. Strijd één-tegen-één of twee-tegen-twee in spelvarianten die zowel geschikt zijn voor Multi-Card Play als DS Download Play (hiervoor heeft slechts één van de vier spelers een exemplaar van het spel nodig).
Ontdek de wereld van One Piece op de Nintendo DS – van de maffe personages tot de intense gevechten - in het machtige One Piece Gigant Battle.