Witch & Hero 3
Om de Little Witch te redden van de Demon Lord, moeten de Witch en de helden samen ten strijde trekken!
Witch & Hero 3 is een actiespel waarin jij tegelijk de Witch, Hero en Little Hero bestuurt.
De Witch is echter kwetsbaar, en in steenvorm nog zwakker. Als zij neergaat, is de game voorbij.
Wanneer de helden vechten om de Witch te beschermen, kunnen ze het bloed van verslagen vijanden verzamelen om de magische kracht van de Witch te vullen. Met deze kracht kan ze tijdelijk van haar steenvorm genezen, zodat ze haar magie weer kan gebruiken op haar gevaarlijke vijanden.