SteamWorld Dig 2
SteamWorld Dig 2 neemt je mee op een platformmijnbouwavontuur gesmeed in Metroidvania-vlammen. Wanneer een oude handelsstad wordt getroffen door mysterieuze aardbevingen, moeten een eenzame Steambot en haar onwaarschijnlijke metgezel op onderzoek uitgaan naar de verschrikkingen die de aarde laten beven.
Graaf je een weg onder de grond en verken levendige werelden vol schatten, geheimen en vallen.
Slinger over grote afgronden met je Hookshot en vlieg door grotten met de Jet Engine!