Space Lift Danger Panic!
De Cerantians gebruiken hun ruimtelift om heen en weer te reizen tussen hun thuisplaneet en de ruimte, waar ze hun brood verdienen. Een reeks aanvallen op hun planeet hebben ertoe geleid dat er een ruimtewapen in de lift is gebruikt, waardoor het leven van alle reizigers gevaar loopt.
Het is jouw taak om met een teleportatiekanon portalen naar de reizigers toe te schieten, zodat ze zichzelf in veiligheid kunnen brengen. Het zal niet meevallen, maar jij bent de enige hoop van de Ceranthians!