Power Disc Slam
Power Disc Slam is niet zomaar een spelletje dat je in het park met je hond speelt. Het is een intensieve sportgame waarin je het opneemt tegen de allerbesten. Kies je favoriete personage en laat zien uit welk hout je gesneden bent.
Pas op voor de brute kracht van Cooper, de snelheid van Mariana, het bereik van Henrik en de trucs van Adeline! Wees alert, want ieder oppervlak vergt een andere speelstijl. Oefen je vaardigheden in Free Play en ga vervolgens de uitdaging aan in de Arcade-stand.
Probeer alle bekers te winnen, kijk hoe veel tegenstanders je kunt verslaan in de Survival-stand of probeer de beste score te behalen in 48 minigamelevels in zes verschillende games. Zodra je er klaar voor bent, kun je je vrienden uitdagen in Local Play of verbinding maken met het internet* om het op te nemen tegen spelers van over de hele wereld.