Verdedig de onschuldigen en win de zaak! Ervaar de originele trilogie op een ongekende manier: knisperend heldere, opnieuw getekende graphics in hoge resolutie en meeslepende 3D-beelden, totaal geoptimaliseerd voor de Nintendo 2DS en 3DS.
Ga met de advocaat Phoenix Wright in de vroege jaren van zijn carrière op pad om de waarheid te ontdekken in alle klassieke zaken! Bereid je goed voor op intense confrontaties in de rechtbank door plaatsen delict te onderzoeken, bewijsmateriaal te verzamelen en getuigen te ondervragen. Gebruik bewijsmateriaal en de verklaringen van getuigen om de onschuld van je cliënt te bewijzen.