De game speelt zich af op het Eizan-traject dat de oude Japanse hoofdstad Kyoto doorkruist. Je ziet het landschap in 3D vanuit het oogpunt van de machinist. Op weg van het station Demachiyanagi in de buitenwijken van de stad naar het station Kurama in de bergen, bestuur je een Kirara 900.
Je rijdt door de toeristische trekpleister Momiji no Tonneru, waar de takken van de esdoorns elkaar raken en zo een tunnel met heldere herfstkleuren vormen.
Door voldoende punten te verdienen in de game kun je informatie zien over de verschillende toeristische bestemmingen naast het spoor, zoals het Shimogamo-jinja-heiligdom en het Kifune-jinja-heiligdom. Op die manier krijg je het gevoel dat je Kyoto echt bezoekt.