Gourmet Dream is een game waarin je als manager een restaurant moet uitbaten.
Stel een menu samen dat je klanten doet watertanden, huur en train personeel om voor uitstekend eten en een goede bediening te zorgen, en zet aanbiedingsacties op touw om meer klanten naar je restaurant te lokken. Uiteindelijk zal je restaurant hoog in achting komen te staan bij fijnproevers.