101 Pony Pets 3D
Wat is er nog leuker dan een puppy als huisdier? Je eigen pony! Met 101 Pony Pets 3D heb je je eigen ponyvriendje om te verzorgen, mee te spelen, kunstjes te leren en van te houden, allemaal in prachtig 3D. Kies uit meer dan 101 mooie pony’s, of adopteer ze gewoon allemaal!
Je hoeft je nooit te vervelen met meer dan 101 ponyvriendjes om te aaien, verzorgen, lief te hebben en mee te spelen!