Mighty Final Fight
Haggar, Guy en Cody zijn terug om de ontvoerde dochter van Haggar te bevrijden en de straten van Metro City schoon te vegen! Mighty Final Fight kent hetzelfde concept als de oorspronkelijke speelhalversie, alleen zijn de personages verkleind tot mini-proporties en is de gameplay verbeterd door de toevoeging van een ervaringssysteem waarmee je de vaardigheden van personages krachtiger kunt maken.