Zero's helm en pantser
Je kunt nu het kostuum voor Mii-vechters kopen dat is gebaseerd op Zero uit de Mega Man X-serie! Het pantser is alleen voor Mii-zwaardvechters, maar dat kan ook eigenlijk niet anders met deze Maverick Hunter. Met je blauwe laserzwaard maak je het iedere tegenstander lastig, robot of niet.