PowerWash Simulator – Warhammer 40,000 Special-pack
Onophoudelijke campagnes in het sterrenstelsel hebben tijdens de Indomitus Crusade verschillende Imperial-machines besmeurd met een stortvloed aan vuil. Als lid van de Adeptus Mechanicus heb jij de bijzondere eer om het ultieme zuiveringsprotocol uit te voeren.
Je bent gestationeerd in de grootse Forge Temple 48759 in de iconische Ring of Iron van Mars en het is aan jou om de illustere instrumenten van het Imperium te reinigen en hun machinegeesten tevreden te stellen. Poets de schade van schermutselingen en overblijfselen van rebelse missies weg, breng ze weer in een blinkende staat en bereik langdurige tevredenheid, zodat de instrumenten klaar zijn om de Emperor opnieuw te dienen.
Als Adept gaat je niet-aflatende kruistocht tegen het vuil uiteraard gepaard met een persoonlijke honger naar kennis. Je onderhoud wordt gesterkt door verslagen en veldrapporten van de frontlinies, wat je alleen maar verder aanspoort om deze heiligschennis te neutraliseren.
Geprezen zij de Omnissiah! Je bent gezegend met het gloednieuw personagemodel Adeptus Mechanicus en goed uitgerust voor rituele reiniging met een aangepaste MKII Aqua-Santica Arquebus-hogedrukreiniger, de perfecte fusie van mens en machine.