Faeria: All Wells
Deze DLC unlockt automatisch alle Well cosmetische items die ook geünlockt kunnen worden via in-game progressie.
Dit pakket komt met 20+ Wells al aanwezig in het spel en zal met extra wells komen zodra het uitgebracht wordt.