Faeria: All Orbs
Deze DLC unlocks automatisch all Orbs cosmetische items die ook geünlockt kunnen worden via in-game progressie.
Dit pakket komt met 30+ Orbs al aanwezig in het spel en zal met extra obrs komen zodra het uitgebracht wordt.