Faeria: All Cardbacks
Deze DLC unlockt automatisch alle Cardback cosmetische items die ook geünlockt kunnen worden via in-game progressie.
Dit pakket komt met 20+ Cardbacks al aanwezig in het spel en zal met extra cardbacks komen zodra het uitgebracht wordt.