Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes - Verhaaluitbreiding: Het hoofdstuk van Markus
In deze verhaaluitbreiding doen Markus, Carrie en Nowa een intrigerende ontdekking. Door een vreemd verschijnsel, de 'menhirverstoring', is een mysterieus teleportatieportaal geopend. Het trio gaat door het portaal naar de onbekende wereld aan de andere kant. Welke verborgen waarheden staan hen te wachten? Misschien kunnen de ontdekkingen licht schijnen op het raadselachtige verleden van Markus en langvergeten geheimen onthullen. Met ingehouden adem maken ze hun borst nat voor de ontrafeling van een buitengewoon verhaal.