DRAGON BALL Z: KAKAROT + A NEW POWER AWAKENS SET - TRUNKS - THE WARRIOR OF HOPE
Ervaar de felle strijd van het leven van Trunks in de wereld van wanhoop in deze nieuwe verhaallijn!
Goku is gestorven aan het virus in zijn hart en de wereld is vernietigd door de androïden. De overgebleven krijgers Trunks en Gohan zullen vechten om de planeet te beschermen.