I see error code 108-0066, 108-0075 or 108-0144 while performing the system update. What can I do?
This error code appears when the Wii U console is unable to connect to the server during the system update download.
In the period following launch, be aware that increased traffic to Nintendo's servers could extend the download time. Please be patient, and do not power off your console during this time or remove the power cord.