How do I recognise original and licensed accessories?
1. The words "Licensed by (the Trademark of) Nintendo ...". This sentence does not appear on our own products.
2. The gold "Original Nintendo Seal of Quality". This consists of a cross with golden edges and a white space on which the above phrase appears in gold letters. The company name is also written in the style of our logo. In the lower right corner there is a small "TM" (see picture above).
The Seal of Quality guarantees that you have purchased Nintendo quality and that you can be certain that everything will work together without problems.