11th September 2014 – With the winter season on its way, Nintendo has today announced a new promotion for Nintendo 3DS and 2DS systems, the Nintendo 3DS Winter 2014 Bonus Game Promotion, which is sure to appeal to users looking to expand their game collection in preparation for the colder months!
Please note: Club Nintendo members whose age is below the age rating of a game cannot request a download code for that game.
5. Each member of Club Nintendo can participate in this promotion only once. Product registrations for participation in this promotion cannot be combined with other promotions, except as otherwise provided in the Terms and Conditions of such promotions.