When Mario Kart 8 launches on May 30th, fans can also get their hands on the Mario Kart 8 Limited Edition software bundle, which comes complete with a Spiny Shell Collector’s Item alongside a physical copy of the game. The Mario Kart 8 Limited Edition software bundle is available to pre-order while stocks last.
To check out a selection of the new (and reimagined) features coming to Mario Kart 8, a special new trailer can be viewed here.