Nintendo of Europe GmbH "Nintendo 3DS – So Many Games! Promotion" Terms & Conditions
1. To participate in the promotion, you have to be at least 16 years of age and a resident of the United Kingdom, Ireland, Germany, France, Spain, Italy, Belgium, the Netherlands, Portugal, Switzerland or Russia.
5. You can participate in this promotion only once. Product registrations for the participation in this promotion must not be combined with other promotions.