Horizon Riders
Planet Zethos has fallen under the military control of Thau-Phi, a rogue Artificial Intelligence agent. Its absolute control of all automated systems on the surface includes a legion of labour robots, now acting as an impenetrable and selfless army protecting the AI core.
The only hope of liberating it without paying a steep price in Confederation lives lies in the crew of the DST Horizon, an elite mercenary group currently selling its sophisticated combat expertise to the highest bidder.
Horizon Riders allows players to control any of the four squad members on their mission to defeat Thau-Phi, dashing at high speeds through the surface of Zethos on powerful hoverboards while destroying the renegade cybernetic army with their advanced futuristic arsenal.