Home Sweet Home
Home Sweet Home will give you the chance to unleash your hidden talents as an Interior Designer. You choose the furniture, patterns, and colors to create a masterpiece that will blow your client away.
With simple controls, a fun graphical style, and an easy to use interface, Home Sweet Home allows you to nurture your creative side. Remember, a house is not a home until it is a Home Sweet Home!