FINAL FANTASY CRYSTAL CHRONICLES: My Life as a Darklord
In FINAL FANTASY CRYSTAL CHRONICLES: My Life as a Darklord, you can finally let your mischievous side shine through as you become the bad guy and do whatever it takes to stop pesky do-gooders in their tracks!
Exclusively available via the WiiWare download service, the latest title in the hit FINAL FANTASY CRYSTAL CHRONICLES series invites you to play the role of the Darklord’s scheming daughter as she thwarts the attacks of would-be heroes intent on storming the tower she calls home and snatching the Dark Crystal housed within.
In order to succeed, you’ll have to get your hands on ever more diabolical traps and abominable monsters then dispatch them carefully around your tower to keep your enemies out. Be warned though - with increasingly crafty and resourceful heroes attempting to storm the walls in real-time, you’ll need to start thinking like an evil genius fast if you’re going to prevent your precious home from being reduced to rubble.
Throw your well-intentioned ambitions to save the world out of the window and engage in a real-time strategy game that encourages you to become bad to the bone in FINAL FANTASY CRYSTAL CHRONICLES: My Life as a Darklord, only on WiiWare.