A brand new addition to the "Bomberman" series is available on WiiWare! Up to 8 players can battle online at once via Nintendo Wi-Fi Connection! Simple controls make this a great game for family and friends to enjoy at anytime!New items can be triggered by shaking the Wii Remote for excitement never before experienced in a Bomberman title! You can even take the intensity up another notch by adding your own Miis to the mix!Battle results can be recorded on the Nintendo Wi-Fi Connection Ranking, so see how you stack up against others around the globe! This title will prove to be a blast for everyone--from those who've never touched a Bomberman game, to the Bomberman masters!