Word Search by POWGI
Word Search by POWGI includes more than 300 puzzles to keep you – and your friends – puzzling for hours!
Up to five can play! Use the Wii U GamePad touch screen, and add Wii Remotes to solve the puzzle together as a team, or compete for the best score.
Or just sit back and relax, as you follow your progress through 27 different categories at your own pace – no television required!
Play with the whole family, and use the game as a fun way to practise spelling and vocabulary.
POWGI's word-search puzzles are hand-crafted for your enjoyment, and are stuffed to the brim with words in every direction!